Pozycjonowanie i linki sponsorowane w Google agencja sem seo

Dzięki marketingowi w wyszukiwarkach możliwe jest precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta, zarówno dzięki doborze odpowiednich fraz kluczowych, używając których, internauta informuje nas dzięki wyszukiwarce, o swoich potrzebach, jak i poprzez odpowiednie targetowanie geograficzne i demograficzne reklam. Agencja sem seo, która specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach, posługuje się zwykle dwoma sposobami na zwiększenie widoczności strony internetowej klienta. Pierwszy z nich to naturalne pozycjonowanie Warszawa, czyli zwiększanie pozycji witryny w wynikach nie płatnych Google, poprzez szereg różnego rodzaju czynności optymalizacyjnych. Drugą metodą, pozwalającą na uzyskanie znacznie większego zasięgu i widoczności jest kupowanie ruchu płatnego. Są to tzw. linki sponsorowane w Google oraz innych wyszukiwarkach. Podstawowe różnice pomiędzy tymi dwiema gałęziami SEM są następujące: płatność za klik w przypadku reklamy PPC, liczba fraz kluczowych, jaką można wykorzystać do znalezienia się na pierwszej stronie Google. W przypadku działań SEO jest zwykle ograniczona liczba fraz kluczowych.